onsdag 6 maj 2015

Maybelline color show - faux green

Hej hopp!! Då va det grön onsdag igen , hos karin :)
Denna onsdag har jag valt ett från maybelline color show , faux green.
En fin grön som passar till våren.
Finns inte så mycket att säga om den , ingen wow känsla. Mer än att jag blir glad av den.

Jag har köpt på mig av dessa små lacken , gillar färgena , o flaskorna. Är ju inte mer än 7 ml.
Och de sitter hyfsat bra , ivarjefall de jag har testat:)

Formelan hyfsat okej , första lagret lite strimmigt , men det jämnar ut sig på andra lagret.
Men jag har kört på tre , iallafall.
Pensel o torktiden är helt okej.

Betyg 3/5

7 kommentarer:

Your comments make me happy! I answer them here, so check back if you want=)
Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer ,
tack snälla ni!!