söndag 20 september 2015

RdeL young Rival de loop-21 two face

Godmorgon! Sitter i soffan och dricker kaffe och äter några marie kex:) verkar som det regnar just nu.

Idag visar jag ett lack från rival de loop. Som är helt nytt för mig. Köpte det av en tjej på en nagel sida på facebook. Så jag har ingen erfarenhet av detta märke.

Två lager har jag på bilderna. Lite rinnig i konsistensen.
Bred pensel vilket jag gillar. Torkar fort.
Härlig lila med skimmer i , i vissa lägen skiftar det i en annan färg. Fick nog inte med det...
Men jag blir glad av denna färgen:)

Vad tycker ni?

Betyg 4 / 5

3 kommentarer:

  1. This very inexpensive drugstore brand actually makes quite OK polishes. It looks pretty on you!

    SvaraRadera
  2. Oh wow what a great polish. I like these duo types :-D

    SvaraRadera

Your comments make me happy! I answer them here, so check back if you want=)
Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer ,
tack snälla ni!!