tisdag 19 januari 2016

Faby- bohe'mien

Godmorgon på er! Idag snöar det ganska bra här :) kul för barnen.

Idag visar jag ett nytt lack för mig som jag hittade på mitt ica.. Faby bohe'mien ett brunt lack med rosa shimmer i. Vad jag vet så är det ett italienskt märke..vet ni något om det?!
Jag har två lager så det täcker bra. Torkar fort också. Bra pensel , lite stadigare model.o lite åt det bredare hållet.

Dock är jag inte så förtjust i färgen..men man vänjer sig lite men nja..

Vad tycker ni?

Betyg 3 / 5

6 kommentarer:

  1. It's also not my kind of color, but it has an interesting shimmer :)

    SvaraRadera
  2. Not my colour either. I've seen the brand in Germany, but haven't bought any of them :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Its really new snd suprised that ica have them:) its fun whit new polish:)

      Radera
  3. It's not really my colour but I do like the shimmer :-D

    SvaraRadera

Your comments make me happy! I answer them here, so check back if you want=)
Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer ,
tack snälla ni!!