onsdag 27 januari 2016

Oriflame- g.pine

Godmorgon på er!  Här är det lite sjuk stuga.sonen är bra nu men lillhönan o jag är lite snuviga... och så va det grön onsdag igen. Dagarna bara flyger fram. ..

Idag visar jag ett lack från oriflame. Ett riktigt mörkt lack med shimmer i. Det är en mörkblå bas med gröntvo guldigt shimmer i. Det var knepigt att fota detta . Men jag hoppas ni kan se lite av det gröna i det. (Önska mig en riktig kamera...) Det är verkligen ett jätte härligt lack:)

Formelan va lite åt det tjockare hållet men inget som stör. Penslen är toppen. Två lager har jag på bilderna.

Vad tycker ni?

Betyg  5 / 5

Gå gärna in och kolla hos Karin för fler fina bidrag:)

11 kommentarer:

Your comments make me happy! I answer them here, so check back if you want=)
Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer ,
tack snälla ni!!