torsdag 7 juli 2016

Blackdahlia lacquer- cactus flower

Hej på er. Detta skulle jag ha visat igår igentligen, även om Karin tagit semester från grön onsdag. Jag har fått höstblåsor, barnsjukdom..Så det kliade o stack i fingrarna i går så jag smörjde o hade mig.bättre idag:)

Lacket jag ska visa idag är från blackdahlialacquer, aldrig använt något från detta märke,  klickade hem det från etsy.
Detta är ett ljusgrönt lack med shimmer och ta man o snurra flaska så ser det holografiskt ut. Men jag hade inte tur med vädret så det va jättesvårt att fånga, kanske för att det va så svagt..

3 lager har jag på bilderna, torkar snabbt. Smal pensel. Hyfsad formula. Sista kortet ser man lite att det glittrar...det allra sista kortet har jag haft lacket på ett par dagar..

Vad tycker ni?

Betyg 3,5 /5

5 kommentarer:

  1. It's so juicy and gorgeous!
    Funny - I just got my fir Black Dahlia Lacquers today, they are gorgeous - I bought them from Pretty Polish in Holland!

    SvaraRadera
  2. Gorgeous and I love the holo effect :-D <3

    SvaraRadera
  3. Nej tycket det det jättefint ut, härlig färg och vackert finish!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tycker ska det stå, dumma autocorrect...

      Radera

Your comments make me happy! I answer them here, so check back if you want=)
Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer ,
tack snälla ni!!