söndag 17 juli 2016

China glaze - Papa don't peach

God eftermiddag på er. Söndag hela dagen..
Idag visar jag ett lack från China glaze - Papa dont peach är ett härlig orange rött lack med koppar shimmer glitter i. Kommer från 2016 lets bite . Men jag köpte det på ullared:)
Formulan va tjock,, smal pensel o sådär i torktid.. Men så intensiv i färgen i det riktiga livet, men som vanligt kunde inte min kamera fånga detta.
En fråga till er som varit med ett tag. Kan jag hälla i seche vite restore i lacket för att tunna ut det el förstör jag lacket??!
Vad tycker ni?
Betyg 4/5

5 kommentarer:

  1. Uh, I like this colour!
    I wouldn't hesitate with using Seche Restore in it :)

    SvaraRadera
  2. Oh wow - that is a really stunner - and yes, another vote for Seche Restore, it's such a great thinner!

    SvaraRadera
    Svar
    1. thanks , i glad you like it,and i will try whit seche!=)

      Radera
  3. Wow gorgeous polish - love the shimmer and sparkles :-D

    SvaraRadera

Your comments make me happy! I answer them here, so check back if you want=)
Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer ,
tack snälla ni!!