måndag 3 oktober 2016

Chaos&crocodiles- Narwhal Eat Macaroons Too

Idag visar jag ett lack från chaos &crocodiles, Narwhals Eat macaroons too och det är ett ljusblått el aqua blått holo som är special gjort för medlemmar i hella holo customs, en Facebook sida och är man inte medlem där så får man inte köpa detta o andra lack som är för hella holo customs (hhc) inte  ens begagnade lack.
Så det känns sådär att visa men det är så himla vackert. Men jag tänkte vara  med på blå måndag hos emelie.
Som sagt är det ljusblått holo ,så fint. Två lager har jag på bilderna o formulan va okej kanske lite rinnig men inget som störde. Torkade fort. Bra pensel.
Vad tycker ni?
Betyg 5/5

12 kommentarer:

Your comments make me happy! I answer them here, so check back if you want=)
Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer ,
tack snälla ni!!