fredag 28 juli 2017

KBShimmer - Shoe The Blues Away

Hej på er. Idag visar jag ett lack från KBShimmer och det är ett hhc lack (hella holo custums) en Facebook grupp som man måste vara medlem i, annars får man inte köpa dessa lack.

Men detta är ett mörkblått holo och det är så snyggt. Jag hade detta för ett tag sedan , dock så höll det inte mer än en dag. Men det kan ju va för att jag är o greja lite överrallt;)

Bra pensel. Bra formula ,och två lager har jag på bilderna. Torkade fort också.

Vad tycker ni?

Betyg 5/5

Gå in här för fler bidrag:)

4 kommentarer:

  1. Oh, riktigt vackert! Härligt mättad färg och inget fel på regnbågarna heller!

    SvaraRadera
  2. Det ser jättefint ut, underbar blå färg och så regnbågarna på det! <3

    SvaraRadera
  3. What a perfect blue and I love, love, love the rainbows!! ♥

    SvaraRadera

Your comments make me happy! I answer them here, so check back if you want=)
Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer ,
tack snälla ni!!